Jäsenkirje

11.4.2022

Tervehdys seniorit!

Kevät tuo tullessaan kaikenlaista toimintaa senioriyhdistykselle. Tervetuloa siis liittymään seuraamme etävappupiknikille tai ihan paikanpäälle vuosijuhlaan osakuntasalissa. Afterworkit jäävät kesätauolle, mutta niitäkin jatketaan taas syyskuussa tavalliseen tapaan!

Viime jäsenkirjeessä pyysimme jäsenistöltäpalautetta ja kehitysehdotuksia yhdistyksentoimintaan. Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille! Otamme hallituksessa jatkoa suunnitellessamme kaikki ehdotukset huomioon.

SHO100-juhlajulkaisun suunnittelu yhdessä osakunnan kanssa on jo päässyt hyvään vauhtiin ja toivotamme lämpimästi tervetulleeksi kaikki seniorit, jotka haluavat sen toteutukseen osallistua. Kokouksia järjestetään tällä hetkellä noin kerran kuukaudessa, ja tiedotamme tulevista kokouksista myös yhdistyksen sähköpostilistalla.Voit halutessasi olla aiheen tiimoilta myös yhteydessä osoitteeseen hallitus@shoseniorit.fi.

Vappua odotellessa,

Laura Ekberg

Tulevat tapahtumat:

• Senioreiden (virtuaalinen) vappupiknik 1.5. klo 13.00
    • Piknikille pääset osallistumaan Teamssissä allaolevasta linkistä. Tervetuloa käymään jo heti klo 13 tai myöhemmin iltapäivän aikana.Tästä voit osallistua
  • Senioreiden vuosijuhla Osakuntasalissa 21.5. klo 18.00
    • Vuosijuhlien hinta on 60 €, johon sisältyy seisova pöytä sekä ruokajuoma. Alkoholiton hinta on
      55 €. Maksu tilitetään yhdistyksen tilille FI77 5507 0620 0297 17 viitteellä 2626.
      Mikäli et ole muistanut maksaa yhdistyksen jäsenmaksua, voit maksaa sen kätevästi
      vuosijuhlamaksun ohessa lisäämällä maksuun 20 €.
    • Ilmoittaudu tämän kyselyn kautta.
  • SHO:n vuosijuhla Panimoravintola Koulu 28.5. klo 18.00
    • Lisää tietoa myöhemmin